Levertijden

Verzending: 1- 2 werkdagen.
Verzending gepersonaliseerd: 3 - 5 werkdagen.

Is het boven de +/- 25 graden? Dan verzenden wij geen chocolade.

( Wij houden verzenddatum aan. Helaas hebben we geen invloed op de tijdsduur van bezorging. Wel hebben we de vervoerder gekozen waar we tot nu toe de beste ervaring mee hebben)

Verzend je je pakje rechtstreeks naar de ontvanger?
Bestel dit artikel(en) apart.
Combinatie van meerdere artikelen naar ontvanger en / eigen adres/afhalen is niet mogelijk...


Overige informatie :   info@sosweetgifts.nl

Retouren / Ruilen

Retouren So Sweet Gifts & More

Niet blij met het artikel? Dan kun je   het binnen 30 dagen, mits ongebruikt ( je mag  de verpakking wel open maken om het product te bekijken) onbeschadigd en, voor zover redelijkerwijs mogelijk is,
in de originele verpakking retour zenden.

( is het een speciale verpakking b.v. bij de knuffels van Orange Toys, dan dien je de verpakking ook retour te zenden samen met de knuffel)

Meld je retour uiterlijk binnen 14 dagen aan via de mail:
info@sosweetgfits.nl

Je hebt daarna nog 14 dagen de tijd om het retour te zenden.
Zodra we je retour hebben ontvangen maken we het aankoopbedrag naar je over.

Stuur je retour naar het volgende adres:
So Sweet Gifts & More
Professor Bronkhorstlaan 13
3723 MB Bilthoven

Denk aan het volgende:

  • De kosten van retour zijn voor eigen rekening
  • Stuur je 1 artikel terug van een bestelling die bestaat uit meerdere artikelen dan worden de verzendkosten niet vergoed.

Let op:

  • Gepersonaliseerde artikelen zijn speciaal voor jou gemaakt en kunnen niet worden geretourneerd / geruild
  • Bonbons zijn uitgesloten en kunnen niet retour worden gestuurd.

Onze producten worden zorgvuldig  gecheckt voor verzending.
Onverhoopt toch iets mis?

Neem contact met ons op:

info@sosweetgifts.nl

Klachten

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via e-mail:
info@sosweetgifts.nl
Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

"Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Copyright

Alle designs  en foto's op deze pagina's zijn eigendom van So Sweet Gifts & More.
Het is dus niet toegestaan  ze te kopiëren, te dupliceren of te verspreiden.
Wij doen  ons best om onze producten zo goed mogelijk aan je te laten zien.
Kleuren kunnen in werkelijkheid altijd iets afwijken van je schermweergave.